pondělí 3. září 2012

Dárkové haluze


Poslední dobou jsem si vcelku oblíbila pořizovat dárky v dostatečném předstihu - pár měsíců, půl roku, a podobně... :D

Nevím, jestli je to nějaká nemoc či co, každopádně můj pokoj teď slouží spíš jako skladiště balíčků a zásilek. Znáte ten pocit, kdy na něco narazíte, hlavou vám proběhne "Sakra, to je přesně pro Vendelína!!", pak si uvědomíte, že milý Vendelín má za pár měsíců narozky, tak to prostě koupíte? Ne? Já ano. A dneska mi přišel další balíček. ^^

Suma sumárum to máme dárky pro bratra k svátku i narozkám, dárky pro přítele k narozkám, dárky pro Ivanku k narozkám... A vcelku dost nepředaných vánočních dárků, které už by se teda sakra mohly pakovat z baráku. xD

A co je největší problém? Že jsem tak zvědavá, co na ty dárky budou mí nejbližší říkat, že nemám tušení, jak to do léta vydržím, aniž bych vyslepičila, co že to pro ně vlastně mám... :D

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.