pondělí 3. září 2012

Tyvole WTF prostě


ČLÁNEK OBSAHUJE SPROSTÁ SLOVA A NENÍ VHODNÝ PRO MLADŠÍ ČTENÁŘE.

Byla jsem dlouho zticha, ano, vím, stydím se. Chtěla jsem to napravit něčím skutečně jakože smysluplným a tak... Ale ne prostě... Tohle ze mě musí vylítnout, jinak exploduju.

Prostě tyvole ale už. Děláte si ze mě kozy? Vy všichni, co si pořizujete kočky (drahé i ty obyčejné), děláte si ze mě prdel? DĚLÁTE SI ZE MĚ KURVA PRDEL?!

Ve zkratce - two stories:

1) Koukám na facebook, vidím fotku krásné britské kočičky. Pod tím komentář ve stylu "Proč proboha zrovna ona, proč nám ji přejelo auto, který nezodpovědný blb to mohl udělat, když nemohla ani pořádně utíkat, jelikož měla zraněnou pracičku." Ptáš se proč? Fakt to chceš vědět? Tak já ti to povím - protože jsi idiot, který svoji zraněnou kočku nechá toulat se po venku. Protože jsi prostě nezodpovědnej debil. Tak teď neřvi a radši někomu upleť svetr.

2) Nedávno jsem kousek od baráku narazila na krásné siamské koťátko. Jasně, venku na ulici narazím na siamské kotě. Komu asi patří, že tak zoufale mňouká a hledá společnost. Cože? Lidem z tamtoho baráku? A proč si ho pořizovali? Jo, že jim někdo přejel autem kočičku a jim bylo smutno? Aha, tak to dává smysl no...

Seriously, people..?

A to není jen demence ohledně mazlíčků a péče o ně... To je tak se vším.

"Ach bože, já jsem tak strašně tlustá, všichni mě hned začněte chlácholit, já si k tomu jen zakousnu čokoládu a čipsy."

NEBO

"Propáníčka, já jsem tak ošklivá, jsem naprosto nechutná, nesnáším se. A proto hodím fotku na internet se srdceryvným komentářem, aby mi hnedka někdo zvednul sebevědomí."

NEBO

"Jezusmarná, dneska jsem sežrala PŮLKU BANÁNU a dva odstřižky papíru. Jsem abnormálně nenažraný prase, a proto se teď celá pořežu a podrápu. A pak to hodím na internet, abych to všem natřela."

NEBO

"Svět není fér! Spadlo letadlo s hokejistama, život nemá smysl, všechno pro mě končí. Takže teď půjdu, a přidám se do každé RIP skupiny, abych byl(a) v kurzu!"

NEBO

"OMGZEMŘELSTEVEJOBSJETOKONECSVĚTANEMÁMNADČÍMHONITAPROTOOTOMBUDU
PSÁTSTATUSKAŽDÝCH5MINUT!"


Dejte si pár facek nebo nevím, ale už proboha dost. Už dost.

A ne, nejsem nectilivá příšera, jen už mě lidi prostě fakt začínají srát.

Nazdar.

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.