pondělí 3. září 2012

Salon Vivien


Většinou zastávám názor, že kvalitní služby nepotřebují reklamu, ale zaslouží si pozitivní ohlasy od zákazníků. A protože jsem spokojený zákazník, podstrčím především pardubickým ženám menší neplacenou reklamu. :))

Samozřejmě se to netýká jen žen, i pánové si mohou přijít na své, jednou za čas si dopřát péči o obličej či tělo je výborný relax, a když se o vás postará někdo, kdo tomu rozumí, nemáte se čeho bát.

Asi před půl rokem jsem začala dumat nad tím, že by nemuselo být špatné, když by se mi někdo jiný krom mě postaral o pleť, vytrhal a nabarvil mi obočí, řasy, atd. A tak jsem začala pátrat po kosmetických salónech. Po přečtení pár fór jsem zjistila, že najít dobrou kosmetičku je asi tak snadné, jako najít dobrou kadeřnici. Tak jsem znásilnila google a řekla si, že to prostě risknu. A ono to vyšlo - HNED NAPOPRVÉ!

Moje oblíbenkyně má vlastní internetové stránky, což je v dnešní době velké plus. Najdete tam všechny potřebné informace (služby, ceny, adresa, kontakty...). Dalším plusem je fakt, že komunikuje jak přes mobil, tak přes email. Jako příjemný bonus můžu označit dobrou dostupnost salónu MHD i pěšmo z centra města.

Snad nejdůležitější věc je ale kvalita poskytovaných služeb, následovaná dobrými cenami a příjemným pocitem z místa, kde se kosmetika provádí. Slečna Dřevíkovská mě hned na první proceduře přesvědčila o tom, že své profesi rozumí a dělá kosmetiku pořádně a kvalitně. Při masáži jsem si připadala jako v nebi, čištění pleti mě díky dostatečné napářce nebolelo (a ani jsem potom nevypadala jak poštípaná od vos), vytrhávání a barvení obočí bylo přesně podle mého přání a gusta a vydrželo mi to poměrně dost dlouho, cca 3 týdny.

Kosmetička byla velice příjemná, slušná, hovorná, optimistická a o klienty se stará velmi dobře. Samozřejmě, někomu může hovornost vadit, není ale nic jednoduššího, než otevřít chlebárnu a slušně požádat o ticho pro relaxaci. Se slečnou se dá skvěle domluvit, snaží se vždy vyhovět, a člověk si nepřipadá, jako kdyby někoho obtěžoval.

Ceny netřeba nějak více komentovat, najdete je na stránkách, podle mého názoru jsou velmi přívětivé. Navíc slečna Dřevíkovská často hází akce na Slevomat.

Ani jednou jsem z kosmetiky ze salonu Vivien neodcházela nespokojená nebo zklamaná. Takže za mě 3x ANO, vřele doporučuji. Snad to vydrží co nejdéle.

Stránky salónu: http://salon-vivien.cz/

Kráse zdar.

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.