pondělí 3. září 2012

Jak jsme slavili 43 let


Už vás vidím, jak si myslíte něco ve stylu "Takže 43 let? To zas bude nějaká nuda o někom v pozdních letech. Booooring.", ale prdlajz prdlajz, milí přátelé. Středem narozeninových oslav bylo mládí, krása a nepřekonatelnost.

Ok ok, zas tak hustý to nebylo. :D Prostě a jednoduše jsem já slavila 21 let a můj nepokrevní bratr 22. No a jelikož narozeniny máme cca týden od sebe, tak jsme to spojili. Párty probíhala v klasickém stylu "Nažer se a panuj", takže nic převratného, pouze obyčejná grilovačka s nějakými těmi extra nom-nom prvky k dobru. A samozřejmě budu zlá zákeřná potvora a řeknu vám, co jsme měli. Takže byly jednohubky s juniorovou a hermelínovou pomatlánkou, listovo-šunkovo-sýrové šneky, zeleninový salát a nakládané kuřecí na grilu s plněnou bramborou v alobalu. Zuzanka dodala minizákusky (ty minivěnečky dostávaly do nebe) a zlatým hřebem programu byla vinná bábovka, kterou jsme vlastnoručně upekli s Honzinem. Bylo to poprvé a naposledy. :D Výsledný výtvor můžete posoudit podle fotky, nezapomeňte prosím, že se jedná o umělecké dílo.
Letos za mnou dorazili i přátelé z daleka, takže mi udělali hroznou radost už jen svou přítomností. Bohužel to nevyšlo všem, ale snad někdy příště. Už tak naše zahrada praskala ve švech, nedostatek židlí a stolů je vcelku prekérka, když si chcete pozvat víc lidí. :X

No a co se dělo? Počasí nebylo zrovna vstřícné, ale naštěstí nepršelo, jen foukal nepříjemný vítr a bylo tak divně hnusně. Přesto se hrál pinec a přesbazénové frisbee... Jinak se předávaly dárečky, pilo se, povídalo, frkalo do frkaček a balónků, prováděly se bezbolestné plastické operace...
Samozřejmě jste všichni zvědaví, jaké jsme dostali dárečky, že... Co dostal Honzin už ani moc nevím, ale ode mě dostal gangsta klobouk a stylovou placatku. Tu hnedka naplnil jakýmsi rumem, co dostal od někoho jiného. :D No a já toho dostala fakt kupu. Když to řeknu hodně stručně, tady máte fotku:

Patří k tomu ještě další věci (jako např. 1TB exterňák, epilátor, trika, atd), ale ty už jsou v používacím procesu, tak se mi to nechtělo shánět po bytě... :D

A na závěr celkový dojem. Bylo to fakt super, i přes to @*#$ počasí. Jak jsem již zmínila někde výše - všechny jsem ráda viděla a radost jsem měla už jen z jejich přítomnosti. Takže vám ještě jednou děkuji a posílám pac a pusu jako projev vděčnosti. :)

M.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.