pátek 22. února 2013

Skromný Valentýn 2013

Už je nějakou chvíli po Valentýnu, tak o něm můžu napsat, aniž by to někomu (včetně mě) lezlo krkem. :D Letos to vezmu víceméně jenom ve zkratce, stejně jako jsme ho letos "ve zkratce" oslavili. Jestli se tomu vůbec dá říct oslava, protože my ho vlastně slavíme pořád, rozmazlujeme se snad každý den.

Takže co se u nás dělo? V podstatě nic. Nějak jsme ani jeden neměli náladu kolem toho dělat psí kusy. Takže jsem Kubovi koupila komiksy a vytiskla přáníčko, dostal pusu, a udělala jsem sladký dezert. On mi koupil belgické pralinky, které jsme během pár dnů sežrali, protože byly fakt super. A uvařil svou LEGENDÁRNÍ krůtí "svíčkovou". Víte, a on ji fakt umí, je to přesně ten typ jídla, u kterého byste klidně i brečeli blahem. A ať si Polreich říká, co chce, i takováhle bašta jde uvařit odlehčeně a dobře.

No a teď už vás nebudu ubíjet kecama, sama mám hlavu jako balon (ať žije rýma), tak se pokochejte fotkami. A ne, víc jich nemám. :) 

Kubino s dezertíkem (jahody, čokoládový puding, malinové želé, krém, čokoláda)

Komiksy a přáníčko
Skoro se až bojím zeptat, jak jste slavili vy, abych nebyla za outsidera. :D Ale klidně se podělte o zážitky, ráda si počtu.

S láskou


M.

2 komentáře:

  1. Já jsem slavila Valentýn se svojí nejlepší kamarádkou. Udělala jsem nám lívance, otevřely jsme víno, zpívaly jsme si a zdrbaly jsme snad úplně všechny :D :)
    Ten dezert vypadá strašně dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky nezní vůbec marně. Koukám, že Valentýn je teda zatím převážně o žrádlu... :D

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.