čtvrtek 21. března 2013

E.L.F. recenze

Tak tedy - nějak se mi tu nashromáždilo poměrně dost (na moje poměry) výrobků od ELFu, a myslím si, že by stálo za to vám sdělit můj názor na ty kousky, které tu mám. Samozřejmě nejsem žádný expert, takže to berte vyloženě jako subjektivní názor na zboží, které jsem si postupem času pořídila, konkrétně toto vše (na fotce není zrcátko, zapomnělo se za monitorem :D) + další věci, které ale bohužel už fyzicky nemám:


 No a jelikož se mi fakt nechce všechno popisovat v textu (to by zabilo mě a následně nejspíš i vás), tak jsem se rozhodla jednotlivé minirecenze natočit na videa - další z mých "poprvé". Eh. Snad vás z toho neklepne pepka, mě totižto málem klepla, než jsem zprovoznila veškerou techniku, a než jsem se přestala cítit jako trubka, že tu mluvím do prázdna (i kočky blbě koukaly). Takže pánové si zas můžou znuděně odfrknout - sorry guys - a dámy si mohou užít lehce rozpačité (ne)doporučování. Michaela před kamerou poprvé, klapka, jedem...

1) Gem tools Cestovní zrcátko (silver, 75,-)
STUDIO Štětec na tvářenku zkosený (97,-)
STUDIO Štětec malý zkosený (97,-)
ESSENTIALS Matující papírky na pohlcování lesku (39,-)


2) ESSENTIALS Multifunkční líčidlo v tyčince (39,-)
STUDIO Průsvitný matující pudr (97,-)
ESSENTIALS Tyčinka s roll-on proti akné (39,-)
ESSENTIALS Laky na nehty (66,-)


3) STUDIO Sada na obočí (97,-)
ESSENTIALS Řasenka DUO – obyčejná a voděodolná (39,-)
ESSENTIALS Voděodolné oční linky – fixa (39,-)



4) STUDIO Dvojitá báze pod rtěnku a vyplnění rtů (97,-)
STUDIO Peeling na rty (97,-)
STUDIO Tužka pro dokonalé rty (97,-)
ESSENTIALS Výživný balzám na rty (39,-)
ESSENTIALS Rtěnka ve fixe (76,-)
STUDIO Matná rtěnka (97,-)
ESSENTIALS Rtěnka (39,-)


Článek o rtěnkách ve fixe

No, pokud jste to přežili až do tohoto bodu, nezbývá mi, než vám pogratulovat. :)) A pro jistotu vám na zlepšení nálady ještě ukážu kočku v krabici...



M.

4 komentáře:

  1. Ty máš tak příjemnej hlas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš díky, čekala jsem jakoukoliv jinou reakci, ale takovouhle fakt ne. :D

      Vymazat
  2. Příště si příkup ještě podkladovou bázi pod oční stíny. Stojí pár korun a je nejlepší na kterou jsem kdy narazila! :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.