neděle 25. listopadu 2012

Nákup z asos.com

Před nedávnem jsem si z ASOS Curve objednala nové šaty. Původní záměr byl, že je budu mít na bakalářskou sponzi a na další společenské aktivity. Záměr se splnil, šaty určitě ještě ráda vytáhnu. Vybrala jsem si tyhle: 


Na webovkách mají u tohohle modelu obvykle na výběr ze dvou barev - Wine a Black. Když si projedete celý výběr zboží, narazíte na stejný střih ještě v modrých odstínech. Černou barvu jsem zvolila především proto, že byla ve slevě. Ta červená se mi líbí mnohem víc, ale jelikož to byl můj první nákup a nebyla jsem si jistá velikostí, šla jsem radši do cenově "nižší" kategorie. Od chvíle, co mi šaty přišly domů, ale bedlivě sleduji, jestli NÁÁÁHODOU nesnížili cenu i u těch červených, hned bych do nich šla. :))

A jak nákup probíhá? Všechno je jednoduché jako facka. Jen musíte mít platební kartu podporující online platby nebo PayPal (nebo znát někoho, kdo tyhle možnosti má). Vyberete si barvu a velikost zboží, vložíte do košíku, uvedete potřebné doručovací a platební údaje, zaplatíte a čekáte na balík. Poštovné je zdarma i do ČR, takže nemusíte řešit složité přepočty, jestli vás náhodou pošta nevyjde dráž než hodnota objednaného zboží. No a jelikož balíčky posílají z Británie, nemusíte řešit ani celní procedury s Českou poštou, tzn beztrestně a v klidu si objednejte za jakkoliv vysokou cenu uznáte za vhodné. Mě platba za šaty vyšla na 997,92,- včetně těch poplatků za převod na jinou měnu.

Komunikace s obchodem je taky v pořádku, přijde vám potvrzení o objednávce i info o tom, že balíček odeslali. Kamarádka má dobré zkušenosti i se zodpovídáním dotazů (v angličtině, samozřejmě). Zásilky většinou přijdou poměrně rychle, když něco nezprasí ČP, tak balíček prostě máte do týdne doma. Já jsem objednávala 5.11., 7.11. balíček odeslali, a zásilka dorazila 15.11. Obchod se o své zákazníky prostě dobře stará, často pořádají různé slevové akce, nebo si můžete nakoupit slevové outletové zboží. 

Co se týká velikostí - můžete se mrknout na tabulku, jinak převod našich velikostí na UK vcelku odpovídá. Váhala jsem mezi velikostí UK24 (52) a UK22 (50), vzala jsem 24, příště vezmu 22. :D Samozřejmě záleží i na střihu. Konkrétně u tohohle kousku bych třeba oblékla nejspíš i velikost 20, u něčeho jiného bych musela jít do 24. Jediné, co jsem nepochopila, je velikost pásků. U velikosti 24-26 uvádí rozměr 88 cm, což prostě... Nevím, kdo má ve velikosti 26 pas 88 cm, ale budiž. Třeba to je nejkratší rozměr, ale moc bych na to nesázela.

Šaty jsou fakt super, příjemný materiál i střih. Ukončení rukávů a přestřižení v pase je na gumičku. Jediné, co jsem si musela upravit, je zadní "výstřih" - šaty mají nahoře knoflíček a pak slzovitý výstřih až ke gumě, a jelikož nerada ukazuju zapínání od podprsenky, musela jsem tu slzu spínacím špendlíčkem zúžit. Další věcí byla jedna "volnější" rukávová gumička. Ale to se dá taky spravit. Pásek není součástí balení.

No a určitě jste všichni zvědaví, jak mi šaty sedly, takže ch-ch-ch-check it out:

Hrdá majitelka diplomu s výrazem idiota a oteklým kotníkem

Náš rodinný klan. Podobnosti nejsou náhodné.

S přítelem.  Chtěl mi čornout diplom, netuším proč, když má doma inženýrskej. :-/

Reprezentativní foto na závěr. Evidentně spokojení chovanci katedry anglistiky a amerikanistiky.
Jak jste si asi všimli, jsem cca o 10 cm nižší než modelka z první fotky. Což mě trochu štve, chtěla jsem šaty ke kolenům. Ale jinak jsem z nich byla nadšená a nákup z asos.com vám určitě doporučuju. A nevím, co se to poslední dobou na blozích rozmáhá za trend typu "ty****tystodostalazadarmonesnášímtězhebni", ale jak je snad z článku jasné, šaty jsem si sama zaplatila, takže tohle je opravdu jen moje hodnocení a chvála, nikdo mi nic nenabízel a žádné výhody z toho pro mě neplynou. 

S pozdravem a úctou čůůs


M.


2 komentáře:

  1. Růžový proužek na šatech je moc příjemný detail, ale mně se tedy víc než šaty zalíbily boty :)) A samozřejmě gratuluju k diplomu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Boty už maj možná tak 5 let, původně jsem je ani neměla mít na sobě, ale ranní hektično udělalo svoje. :D

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.