neděle 10. února 2013

Velká radost za málo peněz

Znáte ten pocit, když máte chuť si pořídit něco malého a pěkného - něco, co vás prostě potěší? Dneska jsem takovou náladu přesně měla. A tak jsme s Kubou po obyčejném nákupu zavítali ještě do Nanu-Nana. Naprosto VÝJIMEČNĚ jsem měla štěstí na kombo sleva + padnutí do oka, a pořídila jsem si blbinku přesně dle mého gusta. Ve výprodeji měli bločky, diáře, a spoustu dalších krávovin jako obvykle, takže jestli nemáte do čeho si čmárat poznámky, určitě se tam utíkejte mrknout. A co že jsem si pořídila? Prostě jen čmárací "sadičku". Za třicet kaček. :)) Podle nápisu se jedná o "Back to nature". Žádný popisek produktu nikde sice nebyl, ale podle toho, jak to vypadá, bych klidně i řekla, že většina věcí v balení je vyrobena z recyklovaných materiálů, alespoň částečně. Ale ruku do ohně bych za to nedala, nejsem expert.


V balení je malé pravítko, ořezávátko, guma, dvě tužky a bloček. Detailnější fotky můžete vidět níže.


Trhací bloček má 7,5 x 10,5 cm, a má čisté nelinkované listy. Ideální na poznámky, bezmyšlenkovité čmárání nebo rychlonákresy. Poznámka pro notorické čichače - nesmrdí, má jen takový zvláštní (asi přírodní :D) odér.


Dvě obyčejné válcovité tužky jsou vyrobené jakýmsi rolováním, když se mrknete na ořezanou část, vidíte "šupinky", které touhle výrobou vzniknou. Tuha je měkká, řekla bych, že cca č. 1. Co se mi na nich fakt líbí, je ten jemný potisk.


Na gumě není nic zvláštního, gumuje dobře, nedělá šmouhy, a dobře se drží díky tomu papírovému obalu. Ořezávátko je dřevěné a má zaoblené rohy, což je fajn, po ořezávání by člověk nemusel mít otlačené prsty. Jeho jediným problémem je to, že neořezává. Což je celkem špatná zpráva. :D


Pravítko je spíš jakási miniaturka na takové to malé domácí měření. Je ze dřeva, na jedné straně má normální centimetry (0-15,2) a na straně druhé má inche (0-6).

Takže takhle já si dělám radost. Brzo si z těch všech bločků a sešitků budu moct postavit barák... A jak si děláte radost vy?

Materiální sebepéči zdar


M.

7 komentářů:

  1. Nemá to ořezávátko naopak čepel? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, problém je v tom, že ta čepel je zasazená blbě. Ta vnitřní dřevěná hrana ji jakoby přesahuje. :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, to musim mít! :D
    Mám z toho samého obchodu svou nejoblíbenější skleničku "Greetings from UK". :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věděla jsem, že se to zrovna tobě bude líbit. :D

      Vymazat
  4. blocky su taka zavislost aj ja vzdy ked vidim nejaky pekny neviem odolat :)
    Inak ak ta trapia suche nohy alebo paty odporucam:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/krasne-nohy-s-allga-san.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď spíš trápí suchá pokožka hlavy. Na to bys nějakou vychytávku neměla? :))

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.