pondělí 5. listopadu 2012

Vánoční dárky

Blíží se Vánoce a já (jako správný blázen) už mám víc jak měsíc předem cca polovinu všech dárků koupenou. Strašně ráda bych vám vypsala nápady, kde co mají a co jsem koupila, ale jelikož to tu čtou i moji blízcí, které se chystám obdarovat, zkazilo by jim to překvapení. Takže máte zase smůlu a mrkneme se na něco s dárky blízce spojeného.

Míváte někdy ten pocit, že někoho velmi dobře znáte, ale přesto už jste prostě v koncích, co se týče nápadů na dárky? Nebo už si dáváte dárky tak dlouho, že jste mu už skoro všechno dali? Nebo prostě jen máte pocit, že už všechno má? Já jo. A občas mě děsně štve, když se musím uchýlit k tomu nenápadnému "Hele, ehm, noo.. A co ty a Vánoce? Nějaké skryté touhy?", protože si pak připadám jak lemra. Ale milí přátelé, věřte tomu, že před touhle otázkou jsem si s vámi už aspoň týden (a někdy i víc) lámala hlavu. Letos jsem dokonce donutila přítele, aby napsal dopis Ježíškovi. :))

Jsem totiž estét a zároveň praktik. Málokdy (ok, vlastně spíš nikdy) dávám dárky bez přemýšlení a jen proto, abych si splnila nějakou povinnost. Vždycky se je snažím kupovat/vyrábět očima toho, pro koho mají být. Nebo se o to aspoň fakt pokouším. Baví mě to. Ale obvykle to skončí tak, že těch dárků mám víc, protože jeden je na zábavu, jeden je praktický a jeden je prostě jen tak, že jsem to někde viděla a řekla si "tyvole to je přesně pro něj/ni". Ale ne vždy to jde. A ta situace, kdy sedíte na křesle a prostě NEVÍTE, je fakt strašná. V takových zoufalých chvilkách si vždycky říkám, proč dotyčný nemá někde krucipísek vypsaný wishlist nebo založený wishlistr a v něm reálná přání? Proč mi sakra nenápadně nepomůže? Proč mě  takhle týrá?! Lidi prosimvás, buďte tak laskaví a myslete na křehkou psychiku lidí, co vám chtějí udělat radost - založte si ten malý zázrak a pravidelně nebo aspoň 1x do roka ho aktualizujte...

Wishlistr.com nabízí velmi přehlednou a jednoduchou správu vašich přání. Sice je v angličtině, ale imho je to ovládání tak jasné, že to už ani víc nejde. Ke svým přáním můžete přidat i přímý odkaz na eshop, ve kterém se dá koupit.

A teď je ta pravá chvíle vám podstrčit i moje přání. Netuším, jestli to někomu pomůže nebo ne, ale situace se má přibližně následovně: http://www.wishlistr.com/SiSU
Jasně, ke konci seznamu nejsem zrovna moc skromná, ale beru to realisticky, fakt nečekám, že mi někdo z mých kamarádů dá k Vánocům nebo narozeninám veslovací trenažer, spíš to beru jako seznam toho, co bych si jednou chtěla sama pořídit. Nebo si nad tím prostě jen chodím čas od času zaslintat. :) Jen mě mrzí, že někdy nejsou nikde k nalezení ty super vychytávky, na které člověk narazí na internetu. Nebo jsou, ale jen na časově omezených aukcích na ebayi. Třeba toto:


 Nebo toto:


Kdo mi aspoň jednu z těch věcí nahoře sežene a dá pod stromeček, bude fakt frajer a má u mě cheesecake s příchutí dle vlastního výběru.

Mno, takže toliko k vánočním dárkům, potažmo přáním. Třeba si sáhnete do svědomí a wishlistr si taky založíte, abyste někomu třeba trochu ubrali z vánočního stresu. :)) A moji blízcí to mají jako povinný domácí úkol.

Dárkům od srdce a předvánočním nákupům třikrát hurá.

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.