sobota 1. prosince 2012

11

Mám divnou náladu. A když mám divnou náladu, buď poslouchám Damiena Rice, nebo se zoufale snažím upřít svou pozornost na něco, co mě odtrhne od přemýšlení nad krávovinama. Dneska to teda spojím i s menším pseudorestem. Abyste chápali - už 2x jsem byla zmíněna v tagu/řetězáku/somrovačce s názvem Jedenáctka. Záměrně píšu DVAKRÁT, protože by mě nikdy nenapadlo, že mě vůbec někdy někdo zmíní. Jo, měla jsem tu z toho takovej malej infarkt, přiznávám se. Bohužel, první zmínění se ztratilo někde v bahnu internetu, protože to nebylo na regulérním blogu. Druhé má na svědomí Maya. Původně jsem se do toho ani pouštět nechtěla, ale teď mi to z výše uvedeného důvodu přijde docela vhod. Takže se připravte, nebo zavřete okno prohlížeče, jedem...

Napiš o sobě 11 zajímavostí:

1) Jídlo rozděluju na suché a mokré. A ne, není to tak jednoduché, jak se může zdát.
2) "Sbírám" plyšové medvědy.
3) Cca 13 let jsem hrála tenis, většinu času závodně.
4) Když zuřím, roztahuju nozdry.
5) Lidi si zařazuju do "kruhů" podle toho, jak blízko mi jsou. Většina z nich pravidelně cestuje z jednoho kruhu do druhého. Jen jeden člověk je už asi 6 let na stejném místě.
6) Nikdy jsem neměla v puse cigaretu a neplánuju na tom nic měnit.
7) Umím hýbat ušima.
8) Vážím si sama sebe, mám se ráda. Naneštěstí jsem k tomu došla až po 20. roku života.
9) Jako malá jsem se málem utopila na písáku, protože jsem si myslela, že kyblíček na hlavě bude fungovat jako vzduchová kapsa. Nefungoval.
10) Miluju želé.
11) Nikdy jsem nebyla na diskotéce a opět na tom neplánuju nic měnit.

11 otázek od Mayi:

1) Máte radši papírové ručníky nebo sušič rukou?
- Preferuju papírové ručníky. A úplně nejvíc preferuju, když můžu použít svůj ručník doma, tzn. když nemusím používat záchod někde mimo domov.
2) Díváte se na televizi?
- TV v bytě nemáme, takže se na ni díváme jen o sobotách u našich. Občas koukám přes TV kartu na Partičku, když nezapomenu.
3) Myslíte si, že umíte fotit?
- Řekla bych, že ano, nicméně rozhodně nejsem expert. Ale hezkou fotku dokážu udělat, když chci.
4) Chodíte rádi do muzeí a galerií?
- Ano.
5) Které zvíře vás nejlépe vystihuje?
- Pff, záleží na úhlu pohledu. Kdyby existoval kočkomedvědoslon, zahlasuju pro něj. :)
6) Jeli byste v létě raději na hory nebo k moři?
- V létě k moři. K typickýmu českýmu rodinnýmu letnímu výletu na hory mám už od dětství spíš odpor. Ale to fakt záleží na společnosti. S přítelem/kamarády bych na hory (a ideálně na hory do zahraničí) v létě klidně ráda jela.
7) Baví vás žehlení?
- Nesnáším žehlení. :D
8) Chodíte doma v pantoflích nebo naboso?
- Nejradši naboso, ale střídám to. A spíš než pantofle upřednostňuju textilní papučky.
9) Nosíte batoh nebo brašnu v ruce/přes rameno?
- Nosím brašnu/kabelku. Batoh už jsem na zádech neměla možná 3 roky.
10) Byli jste někdy v Plzni?
- Ne, ale jednou se tam určitě mrknu.
11) Čtete komiksy?
- Nevyhledávám je (ne pro sebe, pro přítele ano :D), ale když se mi nějaký náhodou dostane do ruky, přečtu ho.

11 otázek ode mě pro ostatní:
1) Čeho si na ostatních lidech nejvíce vážíte?
2) Jaké je povolání vašich snů?
3) Bojíte se smrti?
4) Jaká je vaše nejoblíbenější nadávka?
5) Co děláte, když vás bolí hlava - co vám pomáhá?
6) Myslíte si, že byste byli schopni přežít zombiekalypsu? :))
7) Kdybyste se měli (kdykoliv) něčím vyzbrojit, po jaké zbrani byste sáhli?
8) Čeho si na sobě nejvíce vážíte?
9) Jaké je vaše nejoblíbenější koření nebo bylinka?
10) Kdybyste museli emigrovat, do jaké země byste nejraději zamířili?
11) Usmíváte se, když jedete MHD?

11 návrhů na pokračovatele:
Tady si dovolím menší podfuk. Určitě bych nedala dohromady 11 lidí, nevidím smysl v označování někoho, o kom nevím, jestli můj blog vůbec čte. Takže symbolicky vyberu jednoho pisálka, ať tam aspoň nějaká jednička je. Vy ostatní (Kubíku, Kamčo, Honzíku, Lukášku... :D) na moje dotazy odpovězte dle vašeho chtění. Vyzývám vás všechny - určitě to neberte jako "ježiš si to napíšu bez doporučení, a budu za egoistický pako". Pokud se neznáme, a rozhodnete se na moje otázky odpovědět, hoďte mi pak do komentářů odkaz, ráda si vaše výplody přečtu. :)

1) Zuzka


***


M.

6 komentářů:

  1. damn :D no jo, no jo, uz du :D

    OdpovědětVymazat
  2. Suché a mokré jídlo? Napiš nějakou odbornou stať, to mě zajímá! :D
    Díky za odpovědi, měj se krásně a čti básně.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že by to nemělo moc smysl. Nemá to žádná pravidla, je to fakt jen pocitový - prostě buď na mě v danou chvíli jídlo působí mokře nebo suše. :D Třeba to někdy blíž rozeberem osobně nebo v DM/dopise. :)

      Vymazat
  3. Tak ta čtyřka u tebe je jasná :D :D Jinak nová pro mě byla jen devítka, jinak jsem věděl všechno, dobře já xD

    Moje odpovědi:
    1) Toho, když jsou sami sebou, naplno, upřímně a bez masek.
    2) Anděl
    3) Ne. Jak řekla Sonmi v Atlasu mraků - "Smrt jsou jenom dveře. Když se jedny zavřou, další se otevřou."
    4) Kurva vesmíre!
    5) Nechám ji bolet.
    6) Jasně, viděl jsem Zombieland, takže veškerou potřebnou průpravu mám. :P
    7) Po žádné. Když miluješ, není co řešit ani čím se zbrojit.
    8) Všeho.
    9) Bazalka a na druhým místě kari. :)
    10) Nepál, nebo něco v souhvězdí Plejád.
    11) Většinou jo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty umíš hýbat ušima?! To je boží, to umí můj bratranec a já se to nikdy nenaučila .. ono to ani nejde se to asi naučit, ale snažila jsem se o to dost dlouho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš umět povolit a zatnout spánkové svaly nebo svaly za ušima, nevím přesně, kterýma to dělám, nejspíš všema. :D

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.