středa 19. prosince 2012

Předvánoční večeře

Vloni jsem si do života zavedla novou "tradici" - předvánoční večeři s kamarády. Aspoň teda doufám, že se z toho časem ta tradice stane, je milé mít všechny moje pardubické oblíbence pohromadě. A o co jde? Je to prosté. Navařím, přijdou, sežerou to, předáme si dárky, poklábosíme a zas padaj domů. Nejradši bych tu měla všechny svoje kamarády, to mi ale kapacita bytu neumožňuje ani náhodou. Takže letos jsem musela zabrzdit na chabém čísle 4. Vlastně jen díky tomu jsme se letos všichni kultivovaně vešli k jednomu stolu v celkovém počtu šesti lidí. Minulý rok jsme se tu tak různě povalovali po zemi, ještě jsme neměli plně zařízený byt. :))

V neděli se menu skládalo z kuřecího masa na špejlích a provensálských pečených brambor. Jako bonus byly domácí pečené bezlepkové kuřecí nugety (dokonce i to maso bylo doma namleté). Jako dezert jsem narychlo uplácala listové bochánky s jablky, ořechy, skořicí a rozinkami. Cukroví byla jen taková ochutnávka od mojí máti a od Ivy.

Listové bochánky s jablky, ořechy, skořicí a rozinkami
Nugety
Cukroví

Cukroví
Zuzka s Kubou u vánoční tabule :D
Zbytek osazenstva
Po večeři jsme pouštěli skořápky. Z fotky to není sice poznat, ale prakticky hnedka po vypuštění se všechny loďky seskupily k sobě. Jo, a samozřejmě jako nádoba posloužil bývalý kočičí záchod... 

Skořápkové rodeo
Šťastná "rodinka"
No a jelikož Honzin "vyhořel" jako první, dostal roli Ježíška a rozdával dárky. Takhle nějak to vypadalo u stromečku (a ano, ta zdrobnělina je naprosto na místě):

Dárky
Ježíšek se připravuje na náročný úkol
Honzin dostal vánoční víno a If ho závistivě pozoruje
Helča koume podivný předmět
If v tématických ponožkách objevuje nahovnismus zapínání náramků
Kuba machruje s dárkem, který dostala Suz
Fotku mých dárků nemám a nebudu je vypisovat jednotlivě, a ani nahoře nejsou zaznamenány všechny. Jednoduše mi udělaly bez výjimky radost. :)) Řeknu jen, že letos jsem dostala HODNĚ čaje. :D Za který tedy všem děkuju, už jsem vyzkoušela ten antistres z Manufaktury, a měla jsem potom pocit, že se skoro vznáším v jiné (klidné) dimenzi, ale to beztak bylo jen placebo. :D 

No a potom jsme pozorovali kočky, jak lítají za laserovou tečkou. 

Artemis a Rozinka
Jako poslední (předem neplánovaný) bod programu byla výprava na náměstí za stromem. Trhy byly ve stavu rozebírání stánků, lehce pršelo, zvířata nikde, lidi nikde, prostě ideál. A Zuzčin foťák ve tmě dokáže opravdu NEUVĚŘITELNĚ detailní fotky. :D

Já s Kubou a stromem
Dva vánoční skřítci... Skřeti? :D
If, Honzin, Já, Helča (vpředu), Suz
Po očekování stromu jsme ještě zašli do Afi, kde se vlastně nestalo vůbec nic, jen jsme si dali nějaký ten ovocný "smůzí", jak s oblibou říkají v teleshopingu. Ten byl teda kure*sky drahej a kure*sky plnej semínek. Což teda nemám ráda, ani trochu. :| 

Bylo to moc fajn, všem zúčastněným děkuju, že dorazili, a příští rok touhle dobou dáme opáčko. Mám vás ráda.

Navánocněnou


M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.