neděle 16. prosince 2012

Ochranné kryty na Samsung Galaxy SII

Za diplom jsem od dědy před třemi týdny dostala nový mobil. Takže se mi KONEČNĚ nebude zpožďovat čas, kdykoliv budu s někým telefonovat. Snad.

Po dlouhém a namáhavém vybírání jsem se rozhodla pro SGSII. Nebudu vysvětlovat proč, stejně to tady nikoho nezajímá. :D Co by vás ale mohlo zajímat je můj nákup ochranných krytů. Trochu jsem se urvala ze řetězu, a když už jich tu mám víc, podělím se s vámi o nějaké ty zkušenosti. Přece jen ty dnešní chytré krabičky jsou možná až moc křehké, nějakou tu ochranu si zaslouží. Už to není jako tenkrát, kdy by pád ze schodů přežila spíš moje Nokia, než já.

Takže - na displayi mám klasickou ochrannou fólii. Dostala jsem dvě - jedna čirá (přes tu vidíte vše, ale strašně se mastí) a druhá matnější (ta se asi jen tak nezamastí, ale nedovedu si představit, jak bych s ní fungovala při čtení). Logicky jsem tedy sáhla po té čiré. Tu matnou zkusím až třeba někdy časem. Za rok, za dva, nebo za tři... Není to nereálné, mám "teprv" 4. mobil v životě. A imho je fólie na display tak nějak nutnost. U dražšího mobilu bych měla vyloženě stažený půlky, aby se mi display nepoškrábal v kabelce. Což se mi mimochodem vlastně u toho předchozího stalo, takže vím, o čem mluvím. Představte si, že vlastníte bankovku v hodnotě 16 000,-, a někdo vám ji natrhne. Asi tak nějak jsem se cítila. Až na to, že do zadku jsem chtěla kopnout sama sebe. :))

Na ochranu prdelky svého nového pokladu mám momentálně na skladě toto (+ ten druhý úplně stejný v černé barvě): 

To první červené je pouzdro s vysunovacím poutkem. Dostala jsem ho přímo s telefonem, takže bylo kupované u T-Mobile, cenovka byla tuším 249,-. Je z umělé kůže, poměrně bytelné, ideální na přenášení. Já osobně ho používám vlastně jen na přenos v kabelce. Nevýhodou je, že do něj narvete opravdu jen mobil bez jakéhokoliv krytu. Fotku mobilu v něm přikládat nebudu, stejně byste nic neviděli. A teď se podíváme na zbývající pouzdra, která byla koupena VELMI LEVNĚ na ebayi. Milé překvapení bylo, že všechny kryty přišly téměř najednou, a to po normální čekací době - asi 2 týdny. 

Tohle je můj favorit. Nasazuji ho na takové to domácí povalování na stole, jakmile vytáhnu mobil z kabelky. Nejlépe sedí, a připadá mi, že má i nejlepší materiál. Je to taková hutná plastová guma (TPU Rubber), která je ohebná, ale ne zas tak moc. Všechny otvory sedí tak, jak mají, a tlačítka reagují bez problémů. Kryt jde nasadit i sundat bez potíží, na přístroji dobře drží. Okolo displaye jsou trochu vyšší okraje krytu, což je dobrá věc. Je kvalitně udělaný, neměl žádné nedodělané, odchlípnuté nebo ostré okraje. Po rozbalení ani kupodivu ničím nesmrděl. :)) V ruce neklouže a přístroj kvůli krytu není nijak zvlášť rozšířený. Cena: $1.62 (cca 35,- CZK)
Mám ho i v černé barvě (ten jsem brala za $0,99 s tím, že na obrázku vypadal trochu jinak, takže jsem byla trochu zklamaná, když dorazil, a já zjistila, že už ho vlastně mám). Jinak se nabízí v mnoha pěkných barvách. Troufla bych si tvrdit, že téměř jakoukoliv barvu si vymyslíte, v té ho na ebayi i najdete. :))

Tady se dostáváme k prvnímu zklamání. Barvička je úžasná, ale tím to pro mě končí. Pokud nehledáte kryty na častou výměnu (moje střídání kabelka-domov tu výměnu bohužel vyžaduje) a na pořádnou ochranu, tak budete víceméně spokojeni. Tento je vyroben z opravdu tenkého měkkého plastu, které proti obyč odřeninám a ošoupaninám ochrání. Není zrovna jednoduché ho na mobil nasadit, a ještě mnohem horší je sundávání, ale po nasazení prostě drží. Na můj vkus až moc. Při sundávání člověk musí postupovat velmi opatrně, aby nepoškodil ani kryt a ani mobil. Výřezy opět sedí, s tlačítky také nebyl problém. Povrch krytu je lehce zdrsněný, takže v ruce neklouže. Cena: $1.49 (cca 30,- CZK)
Na ebayi ho najdete opět ve více barvách.
Tento kousek byl moje největší osobní zklamání, za které si ale můžu sama. Myslela jsem totiž, že bude kovový. Slovíčko "hard" v názvu mě zmátlo natolik, že mě ani nenapadlo si přečíst, jaký je materiál. V takovém případě bych se dozvěděla, že kryt je sice hard, ale materiál je hard plastic, takže tvrdý plast. :D Ale není špatný. Sedí pěkně, výřezy jsou zase tam, kde mají být. Na přístroji drží pevně, není problém při nandávání a ani při sundávání. Co mi ale vadí jsou relativně dost ostré hrany. Při sundávání jsem měla trochu strach, abych si nepoškrábala okraj mobilu. Kryt je lehounký, v ruce neklouže. Otvory působí víceméně esteticky, možná i pomáhají při chlazení. V dostání je opět ve více barvách. Ebay cena: $1.20 (cca 25,- CZK)







Takže toliko k levným krytům. Myslím si, že jim klidně můžete dát šanci, za ty peníze by to nikoho nemuselo mrzet, i kdyby si ho měl jen vyzkoušet. V ebay nabídce samozřejmě najdete i další druhy krytů, pouzder a fólií na display v různých cenových hladinách. Dávejte si akorát pozor, jestli je kryt opravdu na váš typ telefonu. 

Btw ladem mi tu tedy leží kryt fialový, zelený a černý. Nejspíš se časem dokopu k tomu, abych je prodala na aukru, ale kdyby měl někdo z vás zájem o odkup, klidně mě kontaktujte přes email.


Zkušebnímu nakupování hip hip hurá!


M.






2 komentáře:

  1. já jsem strašnej úchyl na kryty. Koupila jsem si novej telefon na začátku ledna a hned jsem si z ebay objednala a dva teď jsem hodinu vybírala další .. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už to teď zase pustilo, nakonec ho stejně tahám bez krytu, protože mám podezření, že se mi kvůli němu mobil vypínal a zasekával. :)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.