pondělí 7. ledna 2013

Nákup z littlewoodseurope.com a halens.cz, aneb první zklamání roku 2013

Chtěla jsem si  udělat radost a do nového roku si pořídit nějaká nová zlatíčka do šatní skříně. Takže jsem opět navštívila ASOS, Littlewoods a Halens. Zaměřila jsem se hlavně na šaty, mám poslední dobou takovou menší mánii. Co vám budu povídat, když jsem zjistila, že moje vyhlídnuté kousky jsou zrovna ve slevě, málem jsem radostí vyskočila až k sousedům. Když jsem nakoupila, cítila jsem se fakt happy a spokojená, asi jako když vyhraje tým, kterému fandíte, nebo když se konečně zakousnete do kusu žvance po neplánovaném a nedobrovolném celodenním hladovění. Ta radost trvala přesně 7 dní - až do dneška.

LITTLEWOODS
Na tomhle e-shopu jsem nakupovala poprvé, takže jsem se držela zpátky a šla pouze do jednoho kusu oblečení, nad kterým jsem už asi půl roku předtím slintala. Byly jím okouzlující tmavě modré šaty, zlevněné z €65 na €32,50:
Zdroj: halens.cz
Zaplatila jsem (včetně poštovného, které vyšlo na 128 CZK) a vše proběhlo hladce a bez problémů, po 6 pracovních dnech mi přišel balíček. Z šatů bych mohla být nadšená, kdybych měla postavu jako paní na fotce, nebo kdybych prostě neměla žádné boky a zadek. Materiál je opravdu "worth the money", žádnej šmejd, švy jsou kvalitně zpracované, nikde se nic netřepí, ani nemáte pocit, že se vám šaty při závanu větru roztrhnou. Tím to pro mě ale skončilo. Z fotek i videa to vypadalo, že to "zavinutí" je jenom ozdobné, a že spodek je prostě volného střihu. Bohužel tomu tak není, spodek je divně zapouzdřen. Snad poprvé v životě jsem viděla, že je podšívka širší než svrchní vrstva látky. Což samozřejmě mělo za následek, že šaty jsem sice oblékla, ale připadala jsem si v nich jako ty postarší dámy, co mají strašně velká prsa a malý hranatý zadek. Určitě víte, o čem mluvím. Bylo mi to fakt líto, protože je to jinak velmi pěkný kousek. Fotit se v nich nebudu, už jsou zabalené na cestu zpět. Takhle vypadaly na ramínku (barva je fakt tmavší, jako je na fotkách z obchodu, tady opět úřadoval blesk):


Za plnou cenu bych je nekupovala. A za "plnou cenu" i s horskou přirážkou, kterou nabízí halens.cz, bych je nekoupila už vůbec. 

HALENS:
U Halens jsem využila povánoční slevy a pořídila si dvě trička (zelené a oranžové) a červené šaty. Trika jsou fajn, za tu cenu ve slevě si klidně objednejte všechny barvy, i když si nejsem moc jistá, kolik praní vydrží. Ale ty šaty, ach jo, opět zklamání. A nejhorší na tom je, že by mi s trochou úpravy i byly, ale ten materiál je na dvě pěsti. Teď jsou ještě o stovku levnější, než když jsem je pořizovala, a i tak je to pořád hodně. Pominu fakt, že ve velikosti 52/54 mají až moc úzké rukávy a naopak nelogicky široké to gumičkové přestřižení pod prsy. Ale tohle je přesně ten materiál, který na sobě nikdo nechce nosit čistě proto, že zafouká již výše zmíněný vítr, a udělá v tom díry. Svrchní vrstva je fakt hodně tenoučká a jemná, na můj vkus až moc. Takže ani v těchto se fotit nebudu, protože už taky čekají v balíčku na vrácení. A připadá mi trochu tragické, že jsem platila cca stejné poštovné jako u té zásilky ze zahraničí. Hlavně když vidím, jak si  nastavují ceny. Moc se mi ten přístup "musímsakrabrutálněvydělatnavšem" nelíbí.

Tolik k mému ne zrovna šťastnému módnímu vykročení do roku 2013. Zachraňuje to akorát ASOS, ale o tom budu povídat zas později, až přijde i další objednávka. :) A co vy, dámy i pánové, udělali jste si něčím na začátku roku radost? Přežití otravy alkoholem se nepočítá.


M.

2 komentáře:

  1. jooo, koupila jsem [d šůůůůůzah]! :D nakonec ty sandaly na mega podpatku, barva cerna, vcera odeslano, cekam na balik :D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.