pondělí 3. září 2012

Botománie


Snad každá ženská má na něco úchylku - prstýnky, tílka, náušnice, klobouky, sukně, šaty, kabelky - znáte to... Pominu fakt, že jsem si prošla i zvrácenou láskou k čepicím a že se celoživotně zdržuju u nadšení pro náušnice. V nepravidelných vlnách se u mě projevuje i těžká úchylka na boty. Předem upozorňuju, že se nejedná o obecně známé skorodenní vybírání a kupování bot, ani o přetékající botník plný jednou nošených bot. No, ten botník přetéká jen možná trošilinku.

Už od malička jsem s vybíráním bot měla problém, pravděpodobně to musí být dědičné, protože taťka je ten samý případ. V době dětství to nebylo až tak hrozné, přece jen v tu chvíli I didn't give a shit ohledně toho, co mám na nohách - vyjma bot na tenis. Vždycky bylo peklo vybírat nové boty. Buď neměli číslo, nebo neměli mně vyhovující vzhled, nebo boty byly drahé jaxviň, popřípadně neseděly. Postupně se s přibývajícím věkem tyto problémy přenášely i na normální obuv. Při vybírání bot na volný čas začal hrát roli i můj vyšší nárt.

V současné době se velikost mých bot vyskytuje někde mezi 40 a 42, většinou si kupuju 41, ale ani to není pravidlem. Jednak hodně záleží na střihu boty, i na materiálu, a jednak si prostě sakra nemůžu pomoct, ale ty mrchy určitě začínají šidit materiál, 42 jsem si prostě koupila poprvé až teď. :D Nehledě na to, že zrovna včera jsem si zkoušela jedny 41, a zrovna na tuhle botu bych podle jejich měřítek potřebovala aspoň 43. :X Co páskové boty/sandálky/gladiátorky? No když se ty pásky nedají odepnout nebo natáhnout, tak mám prostě smolíka, byť je potřebuju rozšířit jen na to přetažení. To samé nazouvací kozačky. Když občas na ty boty koukám, nezmůžu se na víc než na WTF. :))
A to mám nohu ještě vcelku normální. Nedovedu si představit, kdybych měla jako ženská č. 42 nebo 43, to bych při vybírání bot asi zhynula na infarkt a zklamání. Bohužel je právě 41 vcelku rozšířená, takže je skoro až zázrak na ni v obchodech narazit, narozdíl třeba od takových 36, kterých je všude 6 půlek. Co to asi pro prodejce znamená? Podle všeho akorát prdlajz, když je situace pořád stejná. :))

Dost bylo omáčky na uvedení do mojí situace, přejdeme k jádru pudla. Jak jsem již zmínila, po určité době vždycky dostanu záchvat, že potřebuju nové boty. Většinou ve chvíli, kdy začínají dosluhovat ty, které na nohách tahám nejčastěji. A taky na podzim (příprava na třeskutou zimu) a na jaře (příprava na toužebně očekávané léto). Těm bystřejším již zřejmě došlo, že jsem se dostala do jarní fáze. Jako bonus se k ní přidalo i ono zákeřné dosluhování. Upřímně, není zrovna jednoduché ukojit moje potřeby ohledně bot. Nelíbí se mi jen tak něco, a když už se mi něco líbí, tak to pro změnu nesedí, nebo to stojí majlant.

Naplněná nadějemi jsem v neděli vyrazila s přáteli na výlet do Prahy, kde jsem si krom jiné zábavy chtěla koupit i nějaké to obutí. Vrátila jsem se vcelku zklamaná, prostě jsem si nevyhlídla nic, co by mě aspoň zaujalo. V pondělí jsem se proto ještě rozhodla dát šanci jednomu Pardubickému obchůdku. Není to žádné eňo ňůňo echt značkové zboží, ale ani to nejsou úplné šunty. Ceny jsou hodně příjemné a když už mi nějaké boty sednou, tak sedí líp než od Bati. Jediný problém je skoro pořád vyprodaná 41. :)

Ježimarjá, jak já byla nadšená, když jsme tam s Ivanovičnou přišly. Asi zrovna navezli nové zboží, takže 41 byly, a měli toho strašně moc k vybírání. Nepočítala jsem, kolik bot jsem na noze měla, ale bylo jich prostě hodně. Takže jsem si nakonec koupila 4 páry botiček (dohromady cca za 1000,-). Sehnala jsem vše, co jsem chtěla/potřebovala, a dokonce i příjemný bonus navíc v podobě capáčkovitých pseudosandálků na léto. Kdybych si v tu chvíli nepřipadala už jako dostatečný blázen, že mám v ruce 4 krabice, tak bych si asi pořídila ještě aspoň další 2 páry. Ale třeba příště. :))

Zcela logicky jsem ze včerejšího nákupu dost nadšená. Co na tom, že po mně lidi divně čuměli, hlavně, když já jsem konečně spokojená. Ženská si čas od času musí umět udělat radost. Navíc jsem si poslední boty kupovala někdy na podzim. Ne, počkat, zapomněla jsem ještě na ty balerínky z minulého měsíce. Oops, co že jsem to říkala o těch úchylkách? No nic xD


M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.