pondělí 3. září 2012

Malé radosti


Blbůstky, drobnosti, serepetičky, blbinky, kravinky - nazývejte si to jak chcete, ale význam zůstává stejný - potěšit lidskou duši a nenápadně naznačit, že vám na někom záleží.

Vždycky jsem si strašně vážila všech drobností (moje favorizované pojmenování), které pro mě mí blízcí dělají. Především tedy partneři, kamarádi bohužel až tak často vynalézaví nejsou. Ale musím podotknout, že když už něco spáchají, tak to stojí za to. :))

Je už tak nějak jedno, jakým způsobem mi někdo projeví náklonnost, ať už je to pohlazení, dáreček, smska, vzkaz na papírku nebo jiné gesto. Potěší cokoliv, co je míněno skoro až naivně romanticky nebo nevinně a radostně. Hlavně, když je to od svalu srdečního. A schválně si někdy všimněte, že z gesta, které pro někoho děláte, máte čas od času větší radost než ten, na koho je ono gesto mířené.
Když už jsem u tohohle, dovolím si jednu historku ze zákulisí - pořád dokola mi roztahuje koutky do úsměvu vzpomínka na výraz mé milované polovičky, když mi nadšeně oznamoval, že ustlal postel, aby mi udělal radost (pár dní předtím jsem si povzdechla, že ji nechává každý den rozhrabošenou, ano, jsem strašná hnida, zastřelte mě). Popravdě řečeno mi v tu chvíli asi víc udělalo radost, jak radostně se při tom tvářil on, protože jestli tohle nebyl zatraceně sweet pohled, tak už nevím, jak jinak by měl vypadat. :D

Proč tohle všechno vlastně píšu. Jo, už vím. Samozřejmě jsem si chtěla honit triko, jak mám super přítele. Splnil se mi sen a těch drobných projevů lásky mám, co si jen mé srdce želá, ale jeden pro mě zatím nejkrásnější se mi přihodil až teď. Kdybych v tu chvíli měla čas na soukromé přemýšlení, asi bych uronila pár slz. x) V neděli Kubi vyzvedl poslední dárek k Valentýnu, který dorazil s drobnějším zpožděním. Tak se ke mně dostal můj první prstýnek z lásky. A ten pocit při nasazování byl tak super, že ho milý mufík musel ještě párkrát zopakovat. :D

Abych to shrnula - drobnosti jsou asi to nejhezčí na vztazích, mohla bych se o nich rozepisovat hodiny a hodiny, ale o tom to není. A o čem to je? Možná o malém popostrčení, možná o ujištění, že něco děláte dobře nebo špatně... Každý ať si z toho vezme, co potřebuje, a zařídí se podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.

Dělejte si/mi radost.

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.