pondělí 3. září 2012

Plodný den I.


Neodolám a vypíšu zážitky z celého dne, protože podle mě to stálo fakt za to. A většinou v dobrém slova smyslu. :)

Takže - jako první věc si pamatuji probuzení, připadala jsem si dost zmateně. A kdo by se zmateně necítil, když se mu zdá sen o tom, jak shání seno a jablka pro svého mluvícího koně, kterého chudáka hledá FBI. Naštěstí mi ráno zpříjemnil Jakoubek. Přinesl mi malinký balíček z ebaye, ve kterém byly další náušnice do mé sbírky. Konkrétně tyhle:

Hezké, že?

No, poté, co jsem se dostatečně vyrochnila v peřinách (odpadl syntax, jupijaj), jsem se vrhla na polidšťování obytného prostoru - vytřela jsem, umyla jsem koupelnu, nádobí, linku a sporák, ustlala jsem, sem tam povytírala prach... :D Kolem třetí hodiny jsem vyrazila na nákup dárečku pro oslavence (26 let, dědek jeden). Měla jsem se s Honziňákem sejít před AFI, a jelikož mě bolí kolínko, dovolila jsem si popojet autobusem. Zastávku před vystoupením se stalo něco tak trochu... Bleargh... Normálně mě prostě tyvole podrápal starej chlap. :| :D Vystupovala jsem, abych se uhnula ostatním, on vystupoval taky, a nějak se při tom rozehnal a podrápal mi nehtama ruku. Smrděl alkoholem a tak, tak doufám, že na mě nepřenesl lykantropii nebo nějaký podobný sajrajt. Ale aspoň se omluvil.

V AFI jsem nakoupila vše potřebné. Cestou do Atria (kavárna), kde jsme se měli setkat ještě s Danem (oslavenec) a Kubim, jsme se s bráchou šli mrknout ještě do levných knih. Ukořistila jsem pro miláše DVD Snowboarďáci (neber to za pět korun ne :D) a tři fajne delší černé gumičky. Poté se už naštěstí nic zvláštního nestalo, vše přijde až později. A ještě později se do těch levných knih musím vrátit, měli až moc zaujímavé zboží. :D

Atrium nás pohostilo vcelku klidnou a příjemnou atmosférou. A hlavně lambruscem, horkou čokoládou, medovníkama, toastama, vodou a ještě něčím, ale to už nevím, co bylo. :D Danečkovi jsem pogratulovala k vylíhnutinám a předala dárčik. Dostal svého vlastního draka, takže ode dneška ho s klidným srdcem můžete nazývat Dan II. Veliký, krotitel zmrdů... Teda - krotitel draků, pardon. :)

Když jsme si napucnuli žaludky a popovídali si, vydali jsme se do našich domovů. Dan nás opustil jako první (musel jít trénovat draka). Posléze se oddělil i Honzin a odporoučel se dom na svém železném grandpa-freeride oři. S Kubim jsme ještě rychle skočili otravovat Ajse k autodráze a následně jsme vzali útokem Tesco. Teflonová pánev je naše. A stejně tak se mi KONEČNĚ podařilo ukořistit rebarborový koláč. Ježišmarjá, miluju rebarboru, to byla slast! :D

Cestou domů se mi nic zvláštního nestalo, až pak doma, když jsem chvátala na toaletu, mi přímo do mísy ze šály (možná z vlasů, ale who cares) spadl pavouk. Fuj. Jsem ráda, že jsem ho sklepla dřív, než jsem si ho stačila všimnout. A aspoň teda doufám, že to byl jen obyčejný pavouk, protože to vypadalo vcelku podivně. :X

Vcelku pěkný den mi zkazilo už jenom večerní rande s úkolem na syntax, které jsem sice přežila, ale stálo mě to pár nervových zakončení a dvě hodiny života. Jako balzám na tento šok jsem si na DX koupila lesky na rty a další kytkovitou brož na kabelku. Díky lidem za eshopy. A díky i všem "mým" chlapům, kteří mi dnes pomohli se cítit příjemně a fajn. Až na toho s těma drápama, ten mě fakt nenadchl.

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.