pondělí 3. září 2012

Začínáme, resp. přesouváme

V noci nejvíc přemýšlím, a tak jsem si tentokrát vymyslela, že se teda nechám strhnout hlavním proudem a přesunu své zamrznuté blogování na jinou stránku. Zjednodušené nastavování blogu a psaní příspěvků na bloggeru mě třeba donutí psát častěji. A nebo taky ne, a časem zjistím, že "sakra mně se to furt nechce tak zdlouhavě naklikávat" byla jenom hloupá náhražka za "jsem líná, kašlu na to".

S dovolením (i bez něj) si tedy dovolím na tento blog přesunout své starší příspěvky, o které bych nerada přišla, najdete je pod tímto slintem. Pro mé blízké, co mě šmírují pravidelně, bude jistě skvělé hlavně to, že se ke mně budou moci připojit a mít všechno pohromadě. Socky googloidní, je to jak mor. Ale je to fajn. :-/ :D

No a jelikož blog.cz je totálně na prd a nepodporuje export, blogparser mi nefungoval a neumím php, musela jsem příspěvky přesunout RUČNĚ stylem CTRL+C a CTRL+V. Shit happens, ale co už.

Takže připravte se, pozor, hrajem.

M.

3 komentáře:

  1. muzes bejt rada zes zatim napsala jen asi 20 clanku, ja bych to musela presunovat pul roku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, já být na tvém místě, tak si snad u někoho zaplatím, aby mi ten script pro export napsal. :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.