pondělí 3. září 2012

Novinky


Sedím takhle u pc, koukám z okna na tu hnusku venku a říkám si, že v poslední době je to všechno nějaký divný...

To dokazuje už jen fakt, že jakmile jsem začala psát nový čánek, okamžitě jsem zapomněla, o čem to sakra chci psát...

Jo už vím. :D

Podivnosti se mi poslední dobou dějí vcelku často, takže bych si už mohla pomalu zvykat, ale přece jen mi to nedá a pár jich mrsknu i sem... V úterý a ve středu mi v mhdčku nešla odcvaknout karta, nešel ani spolujezdec, takže jsem 2x ušetřila... Tímto děkuji DPMP za opožděný dárek k narozeninám. Nicméně se záhada vysvětlila poté, co jsem poslala email s dotazem. Odpovědi jsem se dočkala asi po dvou hodinách (což je mimochodem nádhera) - počítače nezvládly sváteční nastavení cen, a lidé s nepřednastaveným ceníkem ušetřili... :D

Další záhadou bylo včerejší totální vyšinutí našeho milovaného koťátka. Rozinka lítala a skákala už od rána po bytě jako splašený bůvol, hryzala do čeho mohla a mňančela jako kdyby ji na vidle brali. I tato záhada se vyřešila, s přítelem jsme se shodli na tom, že jí nejspíš už rostou druhé zoubky. Dneska už je poměrně v klidu, momentálně chrápe vyvalená na gauči.

Poslední záhadou těchto dnů je dnešní smska od mého mobilního operátora. "Vazeny zakazniku, omlouvame se, ale pozadovana zmena neni mozna." Vzhledem k tomu, že jsem je o nic nežádala, nic neposílala, nikam nevolala, ani nic nepřenastavovala, si myslím, že se T-Mobile buď zbláznil, nebo se mi někdo pokusil dostat do účtu. Každopádně tato jediná událost nejspíš zůstane bez logického vysvětlení, protože odepsat jim "WHAT THE FUCK?" by mi asi moc odpovědí nepřineslo.

Mezi další novinky samozřejmě patří i to, že středeční volný den jsme využili k výletu na zámek Sychrov. To bloudění cestou tam snad radši ani nebudu komentovat, kdo zažil mého taťku v terénu (například na houbách), ví moc dobře, o čem mluvím. Zámek byl fajne, a ještě víc fajne byl zámecký park. Nádhera, nádhera, nádhera. Na té trávě bych se mohla v případě slunečného počasí rochnit celý den. Na památku jsem si pořídila turistickou magnetku a bukvici z parku. Cestou zpátky jsme se zastavili někde u Hořic na zmrzce - brutálně výborná nálož vodové jahodové a krémové vanilkové zmrzliny mi rozjasnila den ještě víc. :))

Z toho dalšího už stojí za zmínku snad jen to, že jsme úspěšně začali pěstovat kočičí trávu, doslova to roste před očima. Jo a Rozinka včera ulovila svoji první mouchu. K mé nelibosti ji teda nakonec i sežrala, ale co už no, bílkoviny... :D

No a nyní se již vydám znovu zkontrolovat situaci venku, jestli bude ještě pořád pršet, tak do něčeho kopnu a půjdu dočíst Harryho Pottera. A jestli už neprší, tak si sbalím saky paky a půjdu nakupovat. :D


M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.