pondělí 3. září 2012

Výlet do Jihlavy


Po dlouhé době jsem se při příležitosti vylíhnutin kamarádky vypravila do Jihlavy.

Ivuška slavila 25, jako bonus měla i svátek, a aby toho nebylo málo, měla u mě ještě dárek k Vánocům. :D Jelikož jsem musela odmítnout pozvání na oslavu, slezly jsme se o něco později.

Výlet byl fajn, prošly jsme si krámky, daly si něco dobrého, pokecaly si a viděla jsem spoustu zajímavých věcí.

Nákupy: V brutálním gangstabiatch Jihlavském nákupním centru jsem ukořistila krásné společenské fialové šatečky. Neber to za 198,- v mojí velikosti a tak hezkém střihu. :D Dále jsem pořídila další dva magnetické plyšáčky na lednici do sbírky a miniruletu pro Kubínka, kotníkové ponožky pro mě a 2 DVD s Bridget Jones pro Helenku. :)

Zajímavé věci: Při jízdě vlakem jsem se snažila pozorovat okolí kolejí, abych znovu neusnula. Během této vysoce sofistikované činnosti jsem zaregistrovala pár zajímavostí. Kýbl na stromě uprostřed lesa. Futrál na kytaru uprostřed lesa. Kufr uprostřed lesa. Urvané opěradlo z vlakové sedačky uprostřed lesa. Šusťáková bunda uprostřed lesa. Utíkající obrovský srnec na poli u trati. A jako bonus u Slatiňan lidské tělo v příkopu. Pán měl bundu přes hlavu, tak doufám, že jen odpočíval po náročném dni a ne po náročném životě. Z čiré zvědavosti by mě zajímalo, jak se sakra uprostřed lesa ocitne futrál na kytaru.

Den to nebyl vůbec marný, až na otravný vítr. Pouze ve chvíli, kdy po vagónu začalo jezdit dítě na kolečkáčích, jsem si začala přát, ať už jsem konečně doma.

Tímto děkuji Bejkovi za fajne společnost a za příjemně strávený den. <3

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.